Koszyk 0

Jak sprzedawać w Artist Room?

Spis treści
1. Załóż swój sklep
2. Rejestracja i logowanie
3. Konto sprzedawcy

1. Załóż swój sklep
Aby móc sprzedawać na naszej platformie Artist Room, musisz założyć konto sprzedawcy. Konto sprzedawcy to nic innego jak rozbudowane konto użytkownika.
JAK: opisano w  zakładce rejestracja i logowanie.
GDZIE: na każdej stronie platformy, w dolnym pasku, znajduje się link (załóż sklep). Można także założyć sklep bezpośrednio z panelu użytkownika.
TREŚĆ: Swój sklep możesz założyć w języku polskim i/lub niemieckim.

SKLEP w DWÓCH WERSJACH JĘZYKOWYCH: Jeżeli nie posiadasz jeszcze gotowych opisów sklepu oraz opisów produktów w języku obcym- na początek załóż swój sklep jedynie w języku polskim. W każdej chwili możesz włączyć wersję niemiecką i wkleić niemieckojęzyczne treści.
Należy uzupełnić swoje dane, galerię i opis oraz regulamin swojego sklepu (udostępniamy przykładowy regulamin sklepu producenta, aby go otrzymać, napisz do nas na adres: kontakt@artistroom.pl ).
Następnie musisz zdefiniować warunki zwrotu i reklamacji oraz płatności i opcje wysyłki. Będą one widoczne dla klienta przy każdym zamieszczonym przez Ciebie produkcie.
Pamiętaj: sklep i produkty muszą być zaakceptowane przez administratora,  zanim staną się widoczne na platformie, dla Ciebie i Twoich klientów.

2. Rejestracja i logowanie
Jak założyć konto?
Aby założyć konto należy kliknąć link: „ Załóż konto” umieszczony w prawym, górnym rogu.
Należy podać swoje podstawowe dane takie jak: imię, nazwisko oraz adres email i utworzyć hasło. 
W czym pomaga założenie konta?
Posiadając  konto na Artist Room, możesz dodać swój adres, który będzie automatycznie uzupełniany podczas kolejnych zakupów.  Jako klient będziesz miał dostęp do pełnego panelu swoich zakupów.
Jak się zalogować?
Klikając link w górnym prawym rogu strony: „Zaloguj”.
Problem z logowaniem
Upewnij się, że wpisujesz poprawne dane, adres email podany podczas rejestracji. Sprawdź pojawiające się komunikaty. Jeśli nie pamiętasz hasła, naciśnij link „Zapomniałeś ? ”. Następnie wpisz swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link resetujący hasło. Utwórz nowe hasło.

3. Konto Sprzedawcy
a)Edycja danych
Tutaj w wersji polskiej i niemieckiej lub jednej z nich:
- uzupełniasz i zmieniasz informacje o sklepie oraz adres do faktury,
- dodajesz logo, opis i galerię twojego sklepu,
- wybierasz potencjalną kategorię, w której umieścisz swoje produkty,
- zamieszczasz regulamin sklepu, warunki zwrotu i anulowania transakcji,
- dołączasz informacje na temat płatności i wysyłki produktów (treści te będą widoczne przy każdym z Twoich produktów zamieszczonych na platformie)

Ważne: RABAT: By zamieścić treść np.: w języku niemieckim, możesz skorzystać z usług firm zajmujących się tłumaczeniem online. Skopiuj tekst do tłumaczenia i wyślij, a niebawem na podany przez siebie adres e-mail otrzymasz przetłumaczoną treść, którą możesz umieścić na naszej platformie. Rabat od Artist Room i odnośnik do firmy znajdziesz w swoim koncie sprzedawcy: rabat.

b)Lista zamówień
Tutaj:
- znajdują się wszystkie informacje o zamówieniach złożonych przez klientów,
- możesz skontaktować się z klientem,   
- znajdziesz informacje dotyczące płatności wysyłki wybranej przez klientów,
-widoczny jest status zamówienia- ważne: tutaj aktualizujesz na bieżąco informacje na temat przebiegu zamówienia. (Np.: anulowane, oczekuje na płatność, w trakcie realizacji, wysłane, zrealizowane). Podczas każdej zmiany statusu zostanie wysyłana informacja do klienta.
c)Dodaj produkt
Tutaj możesz dodać nowy produkt (szczegółowy opis w: jak sprzedawać).
d)Moje produkty
Tutaj możesz:
- zobaczyć listę wszystkich produktów,
- edytować (edycja produktu- opis w: jak sprzedawać)
- usunąć produkty.
e)Ustawienia
Tutaj możesz:
- przetłumaczyć treść swojego sklepu na inny język, zwiększając liczbę jego odbiorców. Rabat na tłumaczenia znajdziesz w swoim koncie sprzedawcy https://artistroom.pl/user/login
- wybrać metody płatności (Sofort, Paypal, Stripe, PayU, przelew bankowy),
- ustawić konfigurację przelewu (dane, adres, metody i czas dostawy, numer konta IBAN, walutę).
Pamiętaj: w ustawieniach w koncie sprzedawcy, w każdej chwili, możesz zmienić wybrany język wprowadzania.


W razie jakichkolwiek pytań napisz do naszego działu technicznego, na adres: kontakt@artistroom.pl


Pozdrawiamy serdecznie
Zespół ARTIST ROOM